جمعه , 31 فروردین 1403 - 5:08 بعد از ظهر

حدود ۳۰ هزار نفر برای شرکت در آزمون قصاوت ۹۴ ثبت نام کرده اند

حدود ۳۰ هزار نفر برای شرکت در آزمون قصاوت ۹۴ ثبت نام کرده اندReviewed by حمید انتظاری on Oct 20Rating: 5.0حدود ۳۰ هزار نفر برای شرکت در آزمون قصاوت ۹۴ ثبت نام کرده اندبه گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا امینی در حاشیه نشست مدیران نظارت و ارزشیابی دادگستری های سراسر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه

حدود ۳۰ هزار نفر برای شرکت در آزمون قصاوت ۹۴ ثبت نام کرده اند

معاون منابع انسانی قوه قضاییه از ثبت نام ۳۰ هزار نفر برای آزمون قضاوت سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا امینی در حاشیه نشست مدیران نظارت و ارزشیابی دادگستری های سراسر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در زمینه استخدام نیروهای اداری تصمیمی در جلسه مسئولان عالی قضایی اتخاذ شده یا نامه نگاری با دولت داشته اید؟ گفت: امیدواریم گشایشی در وضع بودجه و اعتبارات دولت حاصل شود تا ما بتوانیم افرادی را که نتوانسته‌ایم به کار دعوت کنیم، تا آخر سال جذب کنیم.

امینی یادآور شد: تعداد کارمندان قوه قضاییه حدود ۴۰ هزار نفر است و ان‌شالله بتوانیم تا آخر امسال حدود دو هزار نیرو در کادر اداری جذب کنیم.

وی درباره اینکه آیا برای ارزشیابی کارمندان قوه قضاییه نرم افزار خاصی طراحی شده است؟ گفت: بله. البته سیستم نظارت بر قضات کاملا متفاوت است و از طریق بخش معاونت ارزشیابی دادسرای عالی انتظامی انجام می شود.

وی درپاسخ به سئوال ایسنا درباره تعداد ثبت‌نام کنندگان در آزمون قضاوت ۹۴ گفت: حدود ۳۰ هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

در همین رابطه خبرگزاری میزان گزارش داد حجت الاسلام و المسلمین امینی در خصوص آخرین وضعیت پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی سال ۹۲ گفت: امیدواریم در وضع بودجه و اعتبارات دولت گشایش حاصل شود در این صورت احتمالاَ تا پایان سال بتوانیم مابقی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی دستگاه قضا را جذب کنیم.

درباره ی haqjoo

مطلب پیشنهادی

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاکReviewed by وحید on Apr 18Rating: 5.0اصلاحیه دفترچه آزمون استخدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *