پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 0:35 قبل از ظهر

روباتی که وکیل مدافع شما در دادگاه می‌شود

روباتی که وکیل مدافع شما در دادگاه می‌شود

یک برنامه نویس ۱۹ ساله در دانشگاه استنفورد مفهوم جدیدی از روباتها را وارد دنیای ما خواهد کرد که حتی تا چند سال پیش هم تصورش را نمی کردیم.

به گزارش مهر،، اینکه روزی بتوان از روباتها به عنوان وکلای مدافع استفاده کرد ایده ای خلاقانه و در نوع خود هیجان انگیز بوده است و حالا «جوشا برادر» تلاش می کند تا آن را به مرز واقعیت بکشاند.

این محقق جوان موفق به طراحی و ساخت روباتی شده که قابلیت خیره کننده ای در برقراری ارتباط با موکلین و مشتریان خود دارد. در واقع این روبات می تواند مشاوره های حقوقی و تأثیرگذاری به مشتریان خود ارایه کند.

اما این تمام قابلیتهای چنین روباتی نیست. آنچه که جوشا برادر ساخته حتی می تواند درخواستهای قضایی تنظیم و ارایه کندhttp://haqjoo.ir.

نکته جالب توجه درباره این روبات به موفقیتهای اولیه آن مربوط می شود. سازنده این روبات توانسته از قابلیتهای آن برای از بین بردن جرایم مربوط به تخلف در پارک وسایل نقلیه استفاده کرده و از این راه چیزی درحدود ۳ میلیون دلار از جرایم صادر شده بکاهد.

محقق جوانی که این پروژه را به پیش برده در ساخت آن از نوعی الگوریتم مخصوص بیان استفاده کرده که از کلمات کلیدی مختلفی استفاده می کند. این روبات قابلیت بیان جمله‌ها را دارد تا از این راه بتواند پس از درک صحیح درخواست ارایه شده، راهکار حقوقی مد نظر را عرضه کند.

از دیگر ویژگیهای این روبات می توان به ارتقای یادگیری آن پس از هر تعامل جدید با مشتریان اشاره کرد.

با این حال این روبات و نگرشی که در پس آن نهفته هنوز در ابتدای مسیر خود قرار دارد. اینکه فعلا از آن در بریتانیا استفاده شده و همچنین عمر کم آن دو فاکتوری است که تردیدهایی که در نزد کارشناسان درخصوص موفقیت این پروژه در آینده ایجاد کرده است.

درباره ی haqjoo

مطلب پیشنهادی

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاکReviewed by وحید on Apr 18Rating: 5.0اصلاحیه دفترچه آزمون استخدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *