پنجشنبه , 9 فروردین 1403 - 11:04 بعد از ظهر

مهلت مجدد برای ثبت نام آزمون‌ قضاوت ۱۳۹۵

مهلت مجدد برای ثبت نام آزمون‌ قضاوت ۱۳۹۵Reviewed by حق جو on Aug 16Rating: 4.0مهلت مجدد برای ثبت نام آزمون‌ قضاوت ۱۳۹۵معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد بنا بر درخواست های انجام شده مهلت جدیدی برای ثبت نام داوطلبان آزمون قضاوت ۹۵ در نظر گرفته است.

مهلت مجدد برای ثبت نام آزمون‌ قضاوت ۱۳۹۵

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد بنا بر درخواست های انجام شده مهلت جدیدی برای ثبت نام داوطلبان آزمون قضاوت ۹۵ در نظر گرفته است.

مهلت مجدد برای ثبت نام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌ تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۵  از روز دوشنبه مورخ 1395/06/01 تا روز چهارشنبه مورخ 1395/06/04 تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، پیرو اطلاعیه ثبت ­نام آزمون تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۵ و با عنایت به مراجعات و درخواست­ های مکرر متقاضیان، به‌ اطلاع‌ آن دسته از داوطلبان متقاضی‌ ثبت­‌‌نام‌ و شرکت‌ در این آزمون‌ که کارت اعتباری را خریداری ولی موفق به ثبت ­نام نشده ­اند یا به هر دلیل دیگر نتوانسته ­اند نسبت به ثبت ­نام در آزمون اقدام نمایند، می‌رساند مهلت مجددی از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ تا روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ برای ثبت­ نام تعیین شده است.

براین اساس داوطلبان می­ توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در این خصوص اقدام نمایند. لازم به ذکر است مهلت مذکور تمدید نخواهد شد.

 

برای مطالعه اطلاعیه ثبت نام آزمون قضاوت ۱۳۹۵ اینجا کلیک کنید

درباره ی haqjoo

مطلب پیشنهادی

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاکReviewed by وحید on Apr 18Rating: 5.0اصلاحیه دفترچه آزمون استخدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *