سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 7:40 قبل از ظهر

اطلاعیه ثبت‌نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۹۸

اطلاعیه ثبت‌نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۹۸Reviewed by Haqjoo on Oct 24Rating: 4.5اطلاعیه ثبت‌نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 98اطلاعیه ثبت‌نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 98 مرکز وکلای قوه قضاییه با انتشار اطلاعیه ثبت‌نام آزمون این مرکز، از شروع فرایند ثبت‌نام از ساعت ۱۶، ۱ آبان خبر داد.

اطلاعیه ثبت‌نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۹۸

مرکز وکلای قوه قضاییه با انتشار اطلاعیه ثبت‌نام آزمون این مرکز، از شروع فرایند ثبت‌نام از ساعت ۱۶، ۱ آبان خبر داد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع می‌رساند در اجرای ماده ۴ آئین نامه اجرایی مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و نیز آگهی آزمون وکالت سال ۱۳۹۸، ثبت نام از داوطلبین اخذ پروانه وکالت از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه مورخ ۱ آِبانماه ۱۳۹۸ از طریق وب سایت مرکز وکلاآغاز خواهد شد.
داوطلبین محترم لازم است قبل از ثبت نام به موارد زیر دقت نمایند:

۱- آزمون وکالت مرکز دو مرحله ای برگزار می‌شود؛ مرحله اول به صورت کتبی و مرحله دوم بهصورت مصاحبه شفاهی خواهد بود.عدم موفقیت در هریک از مراحل به منزله مردودی در نتیجه کل آزمون بوده و داوطلب حق اعتراض به نتیجه را نخواهد داشت.

۲- داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب نمره و رتبه در آزمون می‌شوند برای اخذ پروانه وکالت باید شرایط مقرر در ماده ۵ آئین نامه اجرایی مرکز و سایر قوانین و مقررات حاکم بر اخذ پروانه وکالت و مفاد آنها را دارا باشند، آگاهی از این شرایط و مقررات هنگام ثبت نام در آزمون بر عهده داوطلبان است و مسئولیت عدم احراز شرایط در قوانین مذکور متوجه ایشان خواهد بود، قبولی در هر یک از مراحل آزمون یا مصاحبه علمی و شخصیتی برای شرکت کنندگانی که شرایط ذکر شده در قوانین و آیین نامه‌های مربوطه را نداشته باشند هیچگونه حقی ایجاد نمی‌کند.اطلاعیه ثبت‌نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

۳- داوطلبین محترمی که دارای شرایط ایثارگری مندرج در بند چ ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه هستند حتماً این صفحه (سهمیه ایثارگری در آزمون وکالت ۹۸) را مطالعه نمایند.

۴- داوطلبین محترم لازم است عکس پرسنلی خود را که در سال جاری گرفته شده باشد، در اندازه ۴×۳ جهت اسکن، بدون حاشیه‌های زاید و با فرمت jpg  و با سایز حداقل ۲۰۰ در ۳۰۰ تا حداکثر ۳۰۰ در ۴۰۰ pixels تهیه نمایند و حجم فایل تهیه شده نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر شود. همچنین تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر و هر گونه منگنه باشد. عکسها باید رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تذکر مهم: تاکید می‌گردد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۵- داوطلبین میبایستی اسکن تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، پشت و روی کارت ملی، کارت پایان خدمت، کارت معافیت و یا مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه عمومی را  بدون حاشیه‌های زاید و با فرمتjpg   و با سایز حدود ۵۹۵ در ۸۴۲ pixels و با وضوح تصویری ۷۲ dpi در صفحه ثبت نام بارگذاری نمایند.

۵- داوطلبانی که دارای معلولیت (نابینایی و کم بینایی) و ناتوانی جسمی – حرکتی از ناحیه دست می باشند (صرفاً جهت استفاده از منشی در جلسه آزمون) قسمت مربوطه در فرم ثبت نام را انتخاب نموده و گواهی معلولیت و استفاده از منشی صادره از سازمان بهزیستی کشور را روز آزمون همراه داشته باشند. لازم به ذکر است طبق ضوابط هیچ گونه سهمیه فوق العاده‌ای برای پذیرش  این داوطلبان در آزمون وکالت وجود ندارد و با ارائه این گواهی از نظر پذیرش در آزمون اولویتی برای فرد ارائه کننده ایجاد نخواهد شد.

۶-  هزینه ثبت نام  مبلغ  1.100.000 ریال( یکصد و ده هزار تومان) خواهد بود که از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب و سیستم آنلاین ثبت‌نام اینترنتی در زمان تعیین شده در سایت ثبت نام قابل پرداخت میباشد.هزینه واریزی قابل استرداد نخواهد بود.

۷- توزیع کارت شرکت در آزمون به صورت اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان باید با مراجعه به وب سایت مرکز، کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. زمان آغاز توزیع اینترنتی کارت و نحوه آن، یک هفته قبل از برگزاری آزمون از طریق وب سایت مرکز به نشانی مرکز وکلا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

۸- آزمون در استانی که داوطلب هنگام ثبت‌نام الکترونیکی انتخاب کرده است و در حوزه های آزمونی دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود. نشانی محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج خواهد شد.داوطلب هنگام ثبت نام در این آزمون صرفاً استان محل آزمون خود را مشخص مینماید و انتخاب حوزه محل اشتغال و صدور پروانه کارآموزی و وکالت پس از موفقیت در مرحله مصاحبه شفاهی خواهد بود.

۹- داوطلبین میبایستی در فرم ثبت نام الکترونیکی آزمون، شهرستانی را که بومی آنجا هستند بر اساس یکی از معیارهای محل تولد، صدور شناسنامه، اخذ مدرک‌ دیپلم یا کارشناسی انتخاب نمایند.پذیرش افراد بومی پس از قبولی در مرحله مصاحبه شفاهی در اولویت خواهد بود.هر یک از داوطلبان صرفاً می‌توانند یک محل را به عنوان اولویت بومی اعلام کنند و اولویت افراد بومی به معنای عدم پذیرش افراد غیر بومی در حوزه های انتخابیه نخواهد بود.

۱۰- تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه مورخ ۹۸/۰۹/۲۹ می‌باشد.

۱۱- داوطلبین فقط در صورتی که دارای شرایط مندرج در آگهی آزمون باشند حق ثبت نام در آزمون را خواهند داشت.

۱۲- داوطلبین باید در پایان ثبت‌نام از اطلاعات وارد شده پرینت تهیه و درصورت قبولی آن را به مرکز استان مربوطه ارائه کنند. چنانچه اطلاعات اعلام شده توسط داوطلبین در هنگام ثبت‌نام اینترنتی با آگهی آزمون منطبق نبوده و غیر واقعی باشد حتی در صورت قبولی، از ثبت‌نام و تشکیل پرونده آنان جلوگیری بعمل آمده و قبولی آنان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

۱۳ – صدور کارت شرکت در آزمون دلیل بر تایید مدارک اظهاری داوطلب از سوی مرکز نیست، همچنین صرف قبولی در آزمون و درج نام متقاضی در ردیف پذیرفته شدگان اولیه، هیچ حقی برای وی ایجاد نخواهد کرد.

۱۴- محاسبه نمرات و تراز آن بر اساس استانداردهای علمی متداول انجام خواهد شد.

درباره ی haqjoo

مطلب پیشنهادی

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاکReviewed by وحید on Apr 18Rating: 5.0اصلاحیه دفترچه آزمون استخدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *