سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 9:43 قبل از ظهر

توضیحات رئیس امور اداری قوه قضاییه در خصوص آزمون کادر اداری

رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه با اشاره روند برگزاری آزمون کادر اداری قوه قضاییه عنوان کرد: آزمون کادر اداری قوه قضاییه در قالب ۶۴۰۰ سهمیه استخدامی در مورخ۹۶/۰۹/۱۰ برگزار شد و تعداد ۷۲۲۸ نفر به عنوان نفرات قبول شده جهت مصاحبه به دادگستری استان‌ها معرفی شدند.

مهدی ناصری دولت آبادی درخصوص بررسی نواقص پرونده بیان داشت: نتایج مورد پذیرش طی تماس تلفنی به پذیرفته‌شدگان اعلام می‌گردد و نیازی به پیگیری از سوی متقاضیان نمی‌باشد.

رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه درخصوص فرایند مصاحبه مجدد مردودین نیز اظهار داشت: مصاحبه تجدید نظر استان‌ها انجام گرفته است و مصاحبه تجدید نظر استان تهران نیز با اعضای جدید مصاحبه انجام شده است.
ناصری دولت آبادی همچنین با اشاره به اعلام آغاز فرایند آموزش بدو خدمت گفت: پذیرفته شدگان پس از اعلام نظر هسته‌های گزینش بر اساس رشته‌های شغلی جهت آموزش بدو خدمت به آموزش استان‌ها معرفی می شوند.

رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه اظهار داشت: برای اولین‌بار است که قصد داریم، پذیرفته‌شدگان آزمون کادر اداری قوه قضاییه قبل از شروع به کار، آموزش‌های لازم اعم از شغلی یا توجیهی بدو خدمت، آموزش سمپ و آموزش مهارت‌های رفتاری را ‌بینند. وی در ادامه افزود: موارد آموزشی به مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه انعکاس داده شده است و برنامه‌ریزی و اجرای آن برعهده آن مرکز است. 

مهدی ناصری دولت آبادی با اشاره به جزییات مراحل بعدی پذیرش کادر اداری عنوان کرد: پس از انجام گزینش، استعلامات و نیز آموزش؛ اطلاعات اولیه پذیرفته شدگان در سامانه راهکار ثبت و پرونده الکترونیکی جهت بررسی و صدور ابلاغ انشائی به این امور ارسال خواهد شد و شروع به کار پذیرفته‌شدگان با صدور مجوز از سوی معاونت راهبردی قوه قضاییه انجام می‌گردد.

رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه در پایان سخنان خود درخصوص امکان برگزاری مجدد آزمون کادر اداری قوه قضاییه بیان داشت: طبق قانون پنج‌ساله ششم توسعه، مجوز قانونی برای برگزاری آزمون به شرط تامین اعتبار لازم از سوی دولت وجود دارد.

درباره ی haqjoo

مطلب پیشنهادی

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاکReviewed by وحید on Apr 18Rating: 5.0اصلاحیه دفترچه آزمون استخدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *