شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 5:40 بعد از ظهر

شرایط بورسیه دکترای رشته حقوق در دانشگاه دانمارک و کپنهاگ

شرایط بورسیه دکترای رشته حقوق در دانشگاه دانمارک و کپنهاگReviewed by Haqjoo on Jul 1Rating: 3.5شرایط بورسیه دکترای رشته حقوق در دانشگاه دانمارک و کپنهاگدر ابتدا تعریفی جامع از بورسیه برای شما ارائه می شود، به دریافت‌کننده بورس تحصیلی «بورسیه» می‌گویند. در فارسی گاه به اشتباه به بورس تحصیلی «بورسیه» نیز گفته می‌شود.

شرایط بورسیه دکترای رشته حقوق در دانشگاه دانمارک و کپنهاگ

تعریف بورسیه

در ابتدا تعریفی جامع از بورسیه برای شما ارائه می شود، به دریافت‌کننده بورس تحصیلی «بورسیه» می‌گویند. در فارسی گاه به اشتباه به بورس تحصیلی «بورسیه» نیز گفته می‌شود.

این بورس‌ها معمولاً برای دوره‌های تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد و دکترا) در نظر گرفته می‌شود. امروزه یکی از راه‌های تامین نیروی انسانی در کشورهای توسعه یافته (که معمولاً با کاهش جمعیت روبرو هستند) اعطای بورس تحصیلی است.

یکی از مهم‌ترین این بورس ها، بورس تحصیلی اراسموس ماندوس استبراساس دستورالعمل اداره کل بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، نفرات اول تا سوم دانش‌آموختگان دورهٔ کارشناسی ارشد، دانشجویان نمونه کشوری در دورهٔ کارشناسی ارشد برابر با آیین‌نامه انتخاب دانشجویان نمونه با تأیید معاونت دانشجویی وزارت علوم و یا معاونت آموزشی وزارت بهداشت، داشتن کتب تألیفی و یا ترجمه شده در زمینه‌های علمی، دارا بودن دست‌کم یک مقاله چاپ شده در مجله‌های علمی-پژوهشی داخل یا خارج از کشور در زمینه‌های علمی، دارا بودن گواهی مجری بودن در انجام طرح‌های تحقیقاتی کاربردی پایان‌یافته مورد نیاز کشور و نیز مخترعان و مکتشفان که اختراعات و اکتشافات آنان در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی به ثبت رسیده باشد، برگزیدگان رتبه‌های اول تا سوم جشنواره‌های خوازمی، فارابی و رازی، ارائه‌دهندگان پیشنهاد سبک‌های هنری کاربردی با تأیید از مراجع ذیربط و مربیان آموزشی و پژوهشی می‌توانند در فراخوان بورس تحصیل خارج از ایران ثبت‌نام کنند.

-نام بورسیه: بورسیه دکتری رشته حقوق در دانمارک
-مقطع و رشته/رشته های تحصیلی: مقطع دکتری، رشته حقوق
-دانشگاه و کشور اعطا کننده: دانشگاه کپنهاگ، دانمارک
-ارزش و شمولیت بورسیه: ۱٫ دریافت مقرری ماهیانه بر اساس قانون دانمارک برای تحقیق دانشجویان دکتری) با توجه به وضعیت کشورهای اسکاندیناوی مبلغ قابل ملاحظه خواهد بود)
-شرایط دریافت بورسیه: ۱٫ داشتن مدرک تحصیلی فوق لیسانس با نمره ۸/۲ به بالا (معادل۱۶/۴به بالا) ۲٫ اثبات توانمندی در انجام تحقیقات دکتری با داشتن مقالات یا کتاب های منتشره و یا معرفی نامه از اساتید ۳٫ داشتن مدرک معتبر زبان انگلیسی (تافل حداقل ۹۰ یا آیلتس حداقل ۶/۵)
-کشورهای مورد پذیرش: دانشجویان تمامی کشورها می توانند برای دریافت این بورسیه اقدام نمایند.
-مدارک مورد نیاز: ۱٫ مدرک ترجمه شده دوره فوق لیسانس ۲٫ مدرک معتبر رسمی زبان انگلیسی ۳٫ تهیه پروپوزال تحقیقاتی ۴٫ رزومه حداکثر ۲ صفحه ۵٫ ریز نمرات ترجمه شده ۶٫ مدرک اثبات معدل(ترجمه شده) ۷٫ نام کسانی که به عنوان استاد راهنمای خود انتخاب کرده اید ۸٫ انگیزش نامه حداکثر یک صفحه
-مهلت درخواست: ۲۶ جولای ۲۰۱۶(۵ مردادماه ۱۳۹۵)
-اطلاعات بیشتر و ثبت نام:
http://jura.ku.dk/phd/english/news/law-researcher-2016/

 

 

درباره ی haqjoo

مطلب پیشنهادی

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاکReviewed by وحید on Apr 18Rating: 5.0اصلاحیه دفترچه آزمون استخدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *